Dla firmy reklamowej zrealizowaliśmy projekt polegający na hackowaniu maszyn sprzedających napoje – automatów sprzedażowych
Po wykonanych przez nas zmianach automaty mogły wydawać napoje nie po wrzuceniu monety tylko po wykonaniu określonych gestów przed automatem.
W automacie ukryta była kamera kinect, rozpoznająca twarze i gesty osób stojących przed automatem.
Projekt realizowany był dla firmy oferującej napoje energetyczne – promujący nowe smaki wprowadzane na rynek – właśnie puszkę napoju w nowym smaku można było otrzymać bezpłatnie z automatu.
Dla dużej firmy budującej i komercjalizującej centra handlowe wykonaliśmy projekt bazy danych wszystkich sklepów w Polsce. Baza danych obejmuje zarówno wszystkie sklepy wraz z wieloma związanymi z nimi wymiarami i miarami ale też łączy te informacje z bazami o charakterze demograficznym, przestrzennym, statystycznym i administracyjnym. Opracowaliśmy strukturę bazy jak i wykonaliśmy aplikację służącą do obsługi tej bazy.
Dodatkowo w ramach projektu było wykonanie części BI (business intelligence – inteligencja biznesowa) – pozwalającej na wizualizację tej bazy przy użyciu narzędzia Qlik Sense.”